Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.07.2009 22:47 - Специалисти
Автор: smiah Категория: Други   
Прочетен: 1354 Коментари: 1 Гласове:
3



Тук в България има много добри доктори, кой каквото и да ми разправя. Здравна реформа ли какво ли не, нищо не може да ги събори или промени, тука са най-добрите специалисти! Най-добрите! Но, най добрия е д-р Георгиев от 36 ДКЦ! Що ли, ами защото ми спаси живота! Що. Бях го закъсал със здравето, като колорадски бръмбар в чипс, го бех закъсал и както е редно да се постъпва в такава ситуация обадих се на джипито си доктор Петров. Виде ме и ми предписа лекарство. Добре ама като прочетох страничните ефекти, настръхнах като пуяк на пръщина. Те включваха, освен си е редно в такава ситуация - импотенция, сърцебиене, а и възможна смърт. Мани, както и да е ... Купих ги с половин месечната си заплата, ако ме разбраш и почнах да ги пия ... ама не ми олекна бе! Даже ми стана още по-зле... Дее"а ... си викам! Така не ставааа. Тука требва да пипа специалист! Пак отидох при моя калмук - джпито. Отидох за направление ... Отначало оня почна да се дърпа, като магаре на мост, се дърпа "Чакай, така не може, те са ми ограничени, малко са ми бройките, не знам си какво ... Ама аз не съм Ампе Чуков.
Викам му: Много мраза парцали кат тебе да ми се правят на хавлиени кърпи. Давай направлението, че ще те отнеса като свиня блажен вестник, ще те отнеса". Оня като скочи за малко да станем на търкалета, ама сестричката ни укроти ... Дойдеха и санитарите... Абе, както и да е ...
Вземам направлението и бам, къде? При тесния специалист уши нос гърло, д-р Петров. Замъквам се аз с болките си при него и се почна обстоен преглед. За около 10-15 минути стана ясно че съм направо за инжекции, като при това се наложи да ми изпишат и хапчета за по-добро оросяване на мозъка и главата... Добре, викам си аз онова, преписаното от джипито ми не помогна, струваше ми половината заплата, а това гледам докъм цялата ми го докарва. Ще да е по хубаво, значи. Да ама не- както казваше един журналя, от близкото ли далечнто ли минало.. Докарах го съвсем до букета и житцето ...  Накрая се обадих на доктор Георгиев от 36 ДКЦ. Ама той бил зает, не можел да дойде и така ми спаси живота! Затова съм му много благодарен. Нашите лекари са най-добрите специалисти, ама най-добрият е д-р Георгиев, горещо го препоръчвам.
 


Тагове:   най,   болест,   лекар,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Добрите акушер-гинеколози
25.08.2009 08:26
love
За мен добрите акушер- гинеколози са тези, които превръщат най-радостния ден в живота на една жена в наистина специален ден. Такъв е д-р Здравко Минев от АГ болница "Селена"-Пловдив. Той е един страхотен специалист с огромно сърце. А целият му екип от специалисти са едни добри професионалисти. Аз родих и двете си деца при д-р Минев и не съжалявам. АГ болница "Селена"се намира в гр. Пловдив, бул. Пещерско шосе" 80, тел. 032/648 020; 088 6418 841. Частният му кабинет се намира в гр. Пловдив, ул. "Киев" 9, ет.1, вляво /до Бирената фабрика/, за предварително записване: тел. 0887407419.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: smiah
Категория: Други
Прочетен: 35707
Постинги: 13
Коментари: 11
Гласове: 300
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031